Voorwoord van de redactie

Redactie

Soms is het tijd voor vernieuwing en zoals u ziet heeft ons vertrouwde blad "Van Zoys tot Soest" ook een nieuw jasje gekregen. Het afgelopen jaar hebben we een duidelijker logo ingevoerd, het oude logo was nauwelijks als logo herkenbaar. Het hart van ons logo is het gemeentewapen van Soest, dit moet voor alle leden toch aansprekend zijn. Ook het nieuwe logo was nog niet afgebeeld op de omslag van ons boekje. We hebben Linda Kreijns-Hilhorst gevraagd om de lay-out te verfrissen. Linda heeft destijds de vormgeving van ons boek "Soest en Soesterberg in de zeventiende en achttiende eeuw" verzorgd. Toevalligerwijs is de vormgever, die de laatste jaren de inhoud van ons periodiek vorm gaf, door omstandigheden verhinderd. Tevens is besloten om de jaargangen synchroon te laten lopen met het kalenderjaar, de 37ste jaargang beslaat dus maar drie nummers.

Nog meer veranderingen: het redactieadres is verhuisd! Vroeger was een verhuizing van het redactieadres nog wel een gebeurtenis, tegenwoordig merken de overige redactieleden en de gastschrijvers er niet zoveel meer van. Wel was de bereikbaarheid en de tijdsinzet van de eindredacteur wat minder, maar soms gebeurt dat.

We hopen weer een mooie nieuwe jaargang te gaan maken, uw artikelen, documenten of afbeeldingen zijn weer welkom op het (digitale) redactieadres. Natuurlijk zijn we alle medewerkers van de afgelopen jaren erkentelijk voor hun bijdragen, van verhaaltjes tot aan de bezorging.