Herhaling bijeenkomst Ben Becker Transportbedrijf

Dinsdag 07 januari 2020

Herhaling lezing Transportbedrijf Ben Becker op 28 januari - let op: inschrijven om aan te melden!

Wilt u antwoord op deze en nog veel meer vragen? Kom dan naar de kwartaalbijeenkomst waarin u alles hoort over Ben Becker Transportbedrijf uit Soest. Martijn da Costa, voorzitter van de HVS, interviewt op deze avond Miel Bestman. Miel is helemaal vergroeid met het bedrijf en is na ruim 55 jaar nog niet uitgekeken op Ben Becker. Integendeel! Met warmte, passie en enthousiasme voor het bedrijf vertelt hij onderhoudend en daarmee geeft Miel een goed beeld van de ontwikkeling van het vrachtwagenvervoer vanaf de jaren zestig van de vorige eeuw tot nu. Operationeel directeur Wilco Jak kan aanvullend nog vertellen over het heden en de toekomst van het bedrijf.

Op de website van de onderneming is al het volgende te lezen over de historie van Ben Becker:

Het geslacht Becker zit al meer dan een eeuw in het transport. Ben Becker had voor zijn vader gereden toen hij met één vrachtwagen en één klant voor zichzelf begon. De groei van het bedrijf ging eigenlijk vanzelf, vertelde Ben Becker. 'Ik groeide mee met mijn klanten. Daarnaast kreeg ik er nieuwe klanten bij, bijvoorbeeld door mond-tot-mond-reclame.'
Het duurde niet lang of Ben Becker moest er een wagen en een mannetje bijnemen. De vrachtwagen parkeerde hij nog gewoon voor de deur van zijn woning, maar kort daarna kocht hij een woning met een grote achtertuin. Een van de medewerkers ging in het huis wonen en de achtertuin werd gebruikt als parkeerplaats voor het uitdijende wagenpark.

Ben Becker (foto uit 1961)

Aanmelden via e-mail!!

De bijeenkomst is in Museum Soest en begint om 20.00 uur. De inloop is vanaf 19.30 uur. Om zeker te zijn van een plaats en dus teleurstelling te voorkomen gelieve u aan te melden via info@hvsoest.nl

Nieuwsoverzicht