Donderdag 26 september Fietstocht HVS

Dinsdag 20 augustus 2019

Aan alle Fietsgrage HVS leden,

Dit jaar, flink wat later dan normaal, hebben wij een fietstocht georganiseerd met een bijzonder doel. Wij gaan toeristisch fietsend naar het Cavaleriemuseum in Amersfoort.
Dit museum bevindt zich op het terrein van de Bernhardkazerne, dus naast de eventuele museumjaarkaart (mjk), dienen  wij ons ook te legitimeren. Wij moeten van tevoren opgeven wie er mee zijn met: naam, voorletters, tussenvoegsel, geboortedatum, geboorteplaats, ID type en ID nummer. Zonder deze gegevens komen wij er niet in. Deze gegevens zijn bestemd voor defensie en niet voor ons, na de opgave worden zij dan ook door ons vernietigd.

Uiteraard gaan wij na het museumbezoek een goede kop koffie/ thee drinken met een stukje gebak en wel bij de biologische boerderij het Derde Erf aan de Birkstraat.
Als het langzamerhand weer tijd is, fietsen we op ons gemak weer terug naar Soest waar ieder na een gezellige middag weer zijns wegs zal gaan.

Zoals altijd rijdt u mee op eigen risico.

U kunt zich opgeven met alle benodigde gegevens, ook of u in het bezit bent van een geldige mjk, per e-mail, telefoon of een briefje in de bus maar wel vòòr 23 september a.s. De betaling geschiedt bij vertrek, graag ruim voor vertrektijd (vanaf 12.15 uur).

Opgave en informatie: E-mail: hanneke@roskam.nu; Telefoon: 06 27 03 06 84. Adres brievenbus: Disselboom 58 (Dit is in de Boerenstreek).

De kosten bedragen: met mjk €5,-; zonder mjk €8,-. Bij aanmelding graag vermelden, met of zonder mjk. Wij vertrekken om 13.00 uur op donderdag, 26 september 2019 vanaf het parkeerterrein van Museum Soest, Steenhoffstraat 46.

Wij hopen natuurlijk op mooi weer, maar…..als het nodig is, reken op alles.
Graag tot donderdag 26 september vòòr 13.00 uur, het wordt weer gezellig als u er ook bij bent.