Historisch Café 6 juni 2023: Dijssel Tankwagens en Speciale Voertuigen (volgeboekt)

Dinsdag 06 juni 2023| 20:00 - 22:00 uur| Gildehuis, Steenhoffstraat 46B te Soest

Het laatste Historisch Café voor de zomervakantie van 2023 is gewijd aan de presentatie van een nieuw boek van Hans Waldeck: Dijssel Tankwagens en Speciale Voertuigen. Dit is een bijzondere avond omdat ook het eerste exemplaar van dit boek overhandigd zal worden aan burgemeester Metz. Er zullen deze keer veel genodigden aanwezig zijn en daarmee het aantal beschikbare plaatsen in het Gildehuis beperkt.

Vanwege de te verwachten grote belangstelling is aanmelden dus noodzakelijk en kan dit keer niet via de HVS: stuur een mail aan boekdijssel@gmail.com

Spontane aanloop is niet mogelijk. Uw aanmelding zal worden bevestigd. Als het maximum aantal bezoekers is bereikt kan het dus zijn dat u op een wachtlijst wordt gezet of wordt ingeschreven voor een tweede Historisch Café over hetzelfde onderwerp, dat dat we in het najaar 2023 verwachten te organiseren.

Inmiddels is het maximaal aantal bezoekers bereikt. Aanmelden voor dit Historisch Café is dus niet meer mogelijk! Spontaan binnenlopen betekent dus ook teleurstelling omdat we geen stoelen meer beschikbara hebben.

Meer informatie over het te verschijnen boek:
https://www.uitgeverijpeles.nl/dijssel-tankwagens-en-speciale-voertuigen dan wel

Uitgeverij Peles - Nieuwste uitgave van Peles: Dijssel Tankwagens en Speciale Voertuigen